|

Wasze hity

  1. Mary's Land. Ziemia Ma...
  2. Green Book
  3. Jak wytresować smoka 3...
  4. Przemytnik
  5. Kafarnaum
  6. Wszyscy wiedzą
  7. Lego® Przygoda 2
  8. Narodziny gwiazdy
  9. Kurier
  10. Teraz i w godzinę śmie...
KEI

Był sobie chłopiec

About A Boy
Reżyseria: Paul Weitz, Chris Weitz

Repertuar filmu "Był sobie chłopiec" w Krakowie

Brak repertuaru dla filmu "Był sobie chłopiec" na dziś.
Wybierz inny dzień z kalendarza powyżej.

Plakat filmu Był sobie chłopiec
Tytuł oryginalny: About A Boy
Czas trwania: 115 min.
Produkcja: USA , 2002
Premiera: 5 lipca 2002
Dystrybutor filmu: UIP

Reżyseria: Paul Weitz, Chris Weitz
Obsada: Hugh Grant, Toni Collette, Rachel Weisz

Will jest nieuleczalnie "młodzieżowym" 38-letnim londyńczykiem. Bogaty, nieżonaty i bezdzietny, nie robi nic całymi dniami poza byciem na luzie, unikaniem odpowiedzialności i umawianiem się z kobietami. Jego życie jednak zmienia się, gdy spotyka 12-letniego Marcusa i jego post-hippisowską matkę, Fionę.



Średnia ocena: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
Oceniono 1834 razy. | Oceń film

Wasze opinie

romans 17. października 2002, 18:14

Nie do kina2
Gra chłopca nie zachwyciła mnie. Miałem wrażenie że ma w środku sprężynkę a na plecach kluczyk - taki cyborg z woskową twarzą. Żadnych emoacji! On i jego nadpobudliwa matka są parą, w której istnienie trudno uwierzyć (no chyba że go adoptowała). Świetne niektóre dialogi. Nie często widzi się już filmy z narracją. TA była świetna! Polecam - do tego ciepłe kapcie, kawa (żeby nie usnąć tam gdzie film jest nudny), paluszki, kukurydza, szlafrok ... ale żeby dać 15zł i poświęcić piątkowe popołudnie - W ŻYCIU!!

romans 17. października 2002, 18:05

Nie do kina
Nie ma jednego nawet powodu (poza tym że jest w kinie a nie ma jeszcze na kasetach) żeby oglądać ten film w kinie. Nie mówię, że film jest zły. Owszem nawet mi się podobał. Problem z estetyką - chyba zamierzeniem autorów było zrobić film szary, kiepsko zmontowany, z kadrem na którym osoby zawsze są na samym środku (pod względem estetycznym totalne zaprzeczenie Amelii)
Film idealnie nadaje się do telewizji.

Kacha 18. września 2002, 21:50

angielski
to jest film o prawdziwym Hugh. Kiedy on dorosnie, kiedy sie ustatkuje?

MYCHA 18. września 2002, 16:29

niesamowita jedna osoba!!
najbardziej to podobał mi sie .... no kto?! oczywiście HUGH GRANT!!, uwielbiam go niezależnie od tego w jakim filmie gra!!

Pandora 15. września 2002, 17:17

spoko:)
film familijny dla wszystkich a i przekaz jakis jest.zabawna ta kaczka byla:)

koszalek 2. września 2002, 15:15

tylko sympatyczny
sympatyczny. dokladnie : tylko i wylacznie sympatyczny. Ale Grant sie postaral;)

młoda_foka 29. sierpnia 2002, 11:27

Młoda Foka na wakacjach
Film sympatyczny i optymistyczny. Hugh jest świetny, ale film niestety nie zapada w pamięć. Warto oglądnąć dla relaksu. pozdrawiam kinomanów

Pamel 25. sierpnia 2002, 9:59

Optymistyczny
Tak chyba można najlepiej w jednym słowie zawrzeć opinie o filmie. Ciekawy humor, cyniczni główni bohaterowie (ale jakże realni!), interesujący scenariusz. Po prostu bardzo dobra komedia! Polecam!

Agatka 18. sierpnia 2002, 1:13

gorąco polecam

mangusta 12. sierpnia 2002, 18:54

bardzo fajny.
Jest w nim coś, co go upodabnia do "4 Wesela i pogrzeb" i "Nothing Hill". Taki zwariowany element z nutką ciepła.

Skaven 27. lipca 2002, 15:48

Film po prostu przesympatyczny!
Przypadek sprawil ze wybralem sie do kina na ten film, teraz uwazam ze to byl jeden z lepszych przypadkow ktore mnie spotkaly :) Film jest naprawde godny polecenia i ... sympatyczny :D
Po wyjsciu z kina gwarantowane dobre samopoczucie i ... wogule jest sympatycznie :D
NO TO JAZDA DO KINA!!!
Pozdrawiam sympatycznie :P

Matylda 25. lipca 2002, 17:13

SUPER!!!
Jest to zdecydowanie jeden z lepszych filmów ostatnich czasów(w których zdecydowanie brakuje dobrego kina). Bardzo mile zaskoczyła mnie gra Hugh Granta, który wreszcie pokazał na co go stać. Mam nadzieję, że wkrótce znów zobaczymy go w równie rewelacyjnej formie!

Julek 20. lipca 2002, 10:52

film niesamowity, pieknie opowiedziona smutna historia w sposób tak bardzo pogodny...
film cudownie ciepły i wzruszjący, super dopasowana muzyka, no i gra Granta i młodego chłopca powalająca!!!

szek 19. lipca 2002, 18:36

extra :-)
całkiem fajny i nawet mażna się pośmiać, dobry spodób na spędzenie mił wieczoru

szek 19. lipca 2002, 18:35

extra :-)
całkiem fajny i nawet mażna się pośmiać, dobry spodób na spędzenie mił wieczoru

Ja 18. lipca 2002, 23:34

Genialny!!!
Po prostu świetny film!!

drbyfhh 10. lipca 2002, 22:06

REWELACJA!!!!!!
Idąc na film nie byłam do końca przekonana czy właśnie chcę go oglądać... to było raczej przez przypadek/... Życzę sobie samych takich przypadków to film idealny bo zarazem śmieszny, superoryginalny, zaskakujący i z wspaniałą grą aktorów szczególnie Granta... który idealnie nadaje się do takich właśnie ról. Gorąco polecam!!!!

mishka 10. lipca 2002, 10:13

naga prawda:)
powiem tak...jet to film o typowym facecie-egoiście,który tylko patrzy jakby tu przelecieć jakąś panią:) Will ma jednak przewagę nad innymi facetami...zmienia sie...!!! :) polecam...mozna sie pośmiać:))))

Jaspis 8. lipca 2002, 11:28

SYTUACJA NA WYSPACH...
No nie wiem!Nie zglosil sie do Ciebie?Ochrzanie go za to:)
Film-rewelacyjny!Bylem z dziewczyna,tez sie usmiala. Daje do myslenia...Goraco polecam!

palki 7. lipca 2002, 11:52

Jeszcze raz swietny!
Musialem zobaczyc ten film jeszcze raz. Jak ktos nie wierzy, że maly czlowiek moze zmienic życie "wielkiego" czlowieka, powinien koniecznie zobaczyc ten film. Swiat bylby lepszy, gdyby ludzie przestali byc samotnymi wyspami. Dobrego ogladania

Poprzednia 1

Dodaj nowy komentarz Był sobie chłopiec

Twoja opinia o filmie:

Repertuar kin na telefonie

Teraz w kinach

Premiery

26 kwietnia
25 kwietnia
22 kwietnia
19 kwietnia
17 kwietnia
12 kwietnia

Zapowiedzi

3 maja
10 maja
17 maja
» więcej zapowiedzi

Repertuar Kin