|

Wasze hity

  1. Le Mans '66
  2. Midway
  3. Na noże
  4. Boże Ciało
  5. Nieplanowane
  6. Parasite
  7. Ból i blask
  8. Czarownica 2
  9. Joker
  10. Terminator: Mroczne pr...
KEI

Przekręt doskonały

Confidence
Reżyseria: James Foley

Repertuar filmu "Przekręt doskonały" w Krakowie

Brak repertuaru dla filmu "Przekręt doskonały" na dziś.
Wybierz inny dzień z kalendarza powyżej.

Plakat filmu Przekręt doskonały
Tytuł oryginalny: Confidence
Czas trwania: 98 min.
Produkcja: USA / Kanada / Niemcy , 2003
Premiera: 9 lipca 2004
Dystrybutor filmu: Vision

Reżyseria: James Foley
Obsada: Edward Burns, Rachel Weisz, Andy Garcia, Dustin Hoffman

Jake, hochsztapler, który naciąga ludzi wykorzystując swój urok osobisty planuje wielkie oszustwo, które ma go ustawić na całe życie i umożliwić zerwanie z dotychczasowym zajęciem. Niestety, okazuje się, że jego "ofiarą" jest księgowy mafii. Nie mogąc oddać kasy, Jake oferuje swe usługi w charakterze... płatnego mordercy. Nie wszystko jednak idzie zgodnie z jego planem. Wciągający film, z zaskakującą kryminalną fabułą i Dustinem Hoffmanem w roli "czarnego charakteru".



Średnia ocena: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
Oceniono 1399 razy. | Oceń film

Wasze opinie

kayleigh 13. sierpnia 2004, 18:15

no nie wiem
mi sie tam film nie podobal i nie polecam, chyba szkoda czasu... no ale oczywiscie kazdy lubi cos innego ;)

lukasz 22. lipca 2004, 10:02

taki sobie
Watla intryga brak napiec. Hofman cos wydumal i przekombinowal

Mabel 20. lipca 2004, 0:43

Rewelka!!!
Film zagmatwany, retrospekcja, to co lubię... Naprawdę dobre kino, trzyma w napięciu :))

kretos 19. lipca 2004, 16:46

mozna zobaczyc 6/10
rezyser dobrzy wodzi widza za nos nie pozwalajac odgadnosc konca, intryga ciekawa, choc chyba zbyt wydumana i naiwna, duzo scen "opowiedzianych" a nie zagranych, bohaterowie niezbyt prawdziwi choc sympatyczni. Ogolnie sympatyczny film, na ktory niekoniecznie trzeba isc do kina. A Dustin Hoffman niestety zawiodzi.

hopocek 8. lipca 2004, 16:15

ja nie podzielam opini poniższej
takie sobie. okradł wszystkich i poszedł

pijotr 23. czerwca 2004, 4:54

fajna zabawa
Niezly. Polecam dla rozerwania sie. Widzialem ponad rok temu, ale mysle, ze i teraz potrafilby mnie zabawic.

Dodaj nowy komentarz Przekręt doskonały

Twoja opinia o filmie:

Repertuar kin na telefonie

Teraz w kinach

Premiery

6 grudnia
29 listopada
22 listopada

Zapowiedzi

13 grudnia
19 grudnia
20 grudnia
25 grudnia
27 grudnia
» więcej zapowiedzi

Repertuar Kin