|

Wasze hity

  1. Le Mans '66
  2. Midway
  3. Na noże
  4. Boże Ciało
  5. Nieplanowane
  6. Ból i blask
  7. Czarownica 2
  8. Joker
  9. Terminator: Mroczne pr...
  10. Braterstwo
KEI

Trzy pogrzeby Melquiadesa Estrady

The Three Burials of Melquiades Estrada
Reżyseria: Tommy Lee Jones

Repertuar filmu "Trzy pogrzeby Melquiadesa Estrady" w Krakowie

Brak repertuaru dla filmu "Trzy pogrzeby Melquiadesa Estrady" na dziś.
Wybierz inny dzień z kalendarza powyżej.

Plakat filmu Trzy pogrzeby Melquiadesa Estrady
Tytuł oryginalny: The Three Burials of Melquiades Estrada
Czas trwania: 121 min.
Produkcja: USA / Francja , 2005
Premiera: 6 stycznia 2006
Dystrybutor filmu: Monolith Plus

Reżyseria: Tommy Lee Jones
Obsada: Tommy Lee Jones, Barry Pepper, Julio Cesar Cedillo

Film opowiada o dwóch światach przedzielonych rzeką Rio Grande. Z jednej strony Stany Zjednoczone i dobrobyt, a z drugiej Meksyk i ciężkie życie w trudnych warunkach socjalnych. Ranczer o imieniu Pete Perkins postanawia dotrzymać przyrzeczenia, udzielonego niedawno zmarłemu przyjacielowi i zrobi wszystko, aby nieboszczyk został pochowany w rodzinnym mieście w Meksyku.

tekst: ARS



Średnia ocena: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
Oceniono 1347 razy. | Oceń film

Wasze opinie

lol 23. lipca 2006, 12:27

POLECAM
Nie jest to film w stylu spider man 2 pewnie dlatego jest tutaj pare takich negatywnych recenzji, byc może ich ałtorzy tylko wytrzymują na filmach typu terminator 3, a niestety na inne jeszcze nie dorośli. Film jest genialny i bardzo polecam....

Pinezka 27. kwietnia 2006, 11:07

można zobaczyć :)
Mimo, że nieco przydługawy i niektóre dialogi wręcz banalne (cyt. "- Wyjezdzam. - Wyjezdzasz? - Tak, wyjezdam.") skojarzył mi sie z 'Truposzem', gdzie też przypadek (strzał) zadecydował o dugiej podróży i odkrywaniu swojego drugiego "ja". Z tą róznicą, że 'Truposz" to film niezwykły, a w Trzech pogrzebach brakło mi iskierki. Niemniej - zachęcam do oglądnięcia, bo na fali Strasznych Filmow Iles Tam i innych badziewi ten film swieci oryginalnościa :)

GrH 2. marca 2006, 20:58

ch...owy walic mi sie chcialo
jest do d..y nie podobny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bithorax 21. lutego 2006, 21:20

od tego patosu chce sie rzygac
brr
nie polecam

hmm 19. lutego 2006, 3:17

film polecam
tatar czy ty jesteś upośledzony? to nie jest pytanie retoryczne ani obelga, pytam z ciekawoścci.

iwona 4. lutego 2006, 18:33

:)
nawet spoko:):)

studentka resocjalizacji 18. stycznia 2006, 22:44

nie moglam uwierzyc w to nawrocenie
i to jest prawdziwa resocjalizacja, a nie te bzdury o których nas uczą...

pILA 2 16. stycznia 2006, 17:10

HMMMMMM
czesc mam na imie tatar !! jezdze czcolgiem po gimnazjum ! :)) to byl tylko zart . a teraz o filmie ludzie podobni do muminow i paszczakow lepej pic wude niz ogladac te muminki !! ide na pogrzeb bronka tatarowskiego .dobra narqA

cleese 14. stycznia 2006, 11:27

bardzo dobry
dawno zaden film mnie tak nie poruszyl. Naprawde warto.

Czarny 14. stycznia 2006, 1:22

Ej ludzie ludzie
Jak sie nie umie zobaczyć wszystkich treści filmu to nie dziwota że sie wydaje takie opinie "słaby". I najpewniej jeszcze oglądaliście ten film w "divx". Bardzo dobry film, z podwójnym dnem. Niech najlepiej o nim świadczy nagroda w Cannes.

zabina 13. stycznia 2006, 14:14

nieciekawe
dawno tak nudnego filmu nie oglądałam ;D ani fajnych zdjęć, ani dobrej muzyki. nic.

jones 12. stycznia 2006, 1:10

pogrzeb filmu
cholernie zawiły :) po 15 minutach wiadomo jak się skończy i jaki będzie dalszy przebieg. ciężko się ogląda film, w którym każda kolejna scena jest przewidywalna.

film jest banalny

wiecier 11. stycznia 2006, 2:03

długi był
ciekawy, odrobine zawiły, ambitny i warty polecenia...

jones 6. stycznia 2006, 21:26

Słaby
film nudny jak flaki z olejem, o niczym. po 15 min wiadomo jaki będzie koniec. w tle stale leci wiejskie country. słowem : film dla niewybrednych

chcesz wydać 15zł ? idź na pizze

ZP 5. stycznia 2006, 8:31

W miarę OK
Sceny genialne przeplatane nudą. Ogólnie niezły, ale dłużyzny męczące. Potrafi jednak zainteresować, jest inny niż przytłaczająca większość filmów we współczesnym kinie. Doskonały Tommy Lee Jones.

s 31. grudnia 2005, 23:00

tomasz tatar (krzywaczka)
ooopynycz fajny ale ja jestem nauczycielem histy i wosu heheheh hohoho gimnazjum

barca 23. grudnia 2005, 22:55

dziwny
dosc dziwny film, strasznie zawily, mnie osobiscie sie nie podobal.

Dodaj nowy komentarz Trzy pogrzeby Melquiadesa Estrady

Twoja opinia o filmie:

Repertuar kin na telefonie

Teraz w kinach

Premiery

6 grudnia
29 listopada
22 listopada

Zapowiedzi

13 grudnia
19 grudnia
20 grudnia
25 grudnia
27 grudnia
» więcej zapowiedzi

Repertuar Kin