|

Wasze hity

  1. Bohemian Rhapsody
  2. Godzilla II: Król Potw...
  3. Green Book
  4. Kafarnaum
  5. Spider-Man: Daleko od ...
  6. Pierwszy człowiek
  7. Narodziny gwiazdy
  8. Kurier
  9. Aladyn
  10. Rocketman
KEI

Profil: K9G

Komentarze do filmów:

Zero 27. października 2009, 22:25 k9g

No chyna te komentarze piszą osoby, które pracują w kinie, żeby zachęcić ludzi do pójścia na ten film.
Porażka !!!!!!!!!!!!!! Byliśmy, ze znajomymi i każdy prawie spał. Nudny, beznadziejny, nie wiadomo o co chodzi. Kończy się nagle. Lepiej sobie ściągnijcie i oglądnijcie w domu, bo na prawdę nie warto. Jaki ten film jest widać chyba po ocenach. Nie wierzcie tym ludziom. Taki byłem zły po filmie, że straciłem pieniądze :/

Lejdis 2. lutego 2008, 0:11 K9G

9/10
Wlasnie bylem i widzialem. Film naprawde extra. Przez caly film cala sala sie grubo smiala. Jeszcze jedna dobra polska komedia. Jezeli komus podobal sie testosteron to ten film tez bedzie sie podobal :) Nie wiem co za idioci oceniaja film nie ogladajac go w kinie.

Katyń 22. października 2007, 22:30 K9G

do zoltara
Po co sie wypowiadasz czlowieku jak nie ogladales tego filmu? Tu sie pisze recenzje filmu a nie wlasnie spostrzezenia.

Katyń 3. października 2007, 22:21 K9G

do krzyska dzieciaka ktoremu mamusia kupila modemik
No i wlasnie widac, ze jestes dzieciakiem. Kilkudziesieciu osobom sie podoba a tobie nie, Jestes sam chlopaku i nie wmawiaj innym jaki jest ten film, bo kazdy ma oczy i byl w kinie. Masz inny gust i tyle. Nie bede ci juz nic odpisywal, bo rozmowa z malolatem nie ma sensu. Idz sobie lepiej na transformersy.

U Pana Boga w ogródku 30. września 2007, 22:54 K9G

Do jinn
"Wszyscy ktorzy sądzą, że ten film jest nudny, tak na prawdę nie rozumieją go"
Dobrze go rozumiem jinn, o to, to ty sie nie boj. Poprostu jest nudny i tyle. Jest bardzo slabą komedią i taka jest prawda, a ze Ciebie bawia w ogole niesmieszne teksty i scenki to juz sprawa Twojego gustu. Beznadzieja i tyle. Jak bym wiedzial, ze to jest takie glupie to bym w ogole do kina nie szedl. Nawet bym tego nie ogladal na kompie, bo strata czasu :/

Katyń 28. września 2007, 17:37 K9G

Miażdzący! 10/10
Film miazdzy. Swietnie zrobiony, w ogole jakosc filmu doskonala. Zupelnie jak by to nie byl polski film. Film jest pozycją obowiazkowa kazdego polaka. W drugiej polowie filmu byla cisza w kinie. Nawet gdy sie zapalily juz swiatla nikt sie nie odezwal tylko wszyscy wyszli z kina nie odzywajac sie slowem.

K-Pax 1. sierpnia 2007, 1:40 K9G

Bardzo dobry
Film zaj.bisty! Jezeli ktos lubi filmy w takim klimacie to goraco polecam. Pozycja obowiazkowa :-)

Pozdro

Hot Fuzz. Ostre psy 27. czerwca 2007, 18:02 K9G

Eeeee, yyyy, oooo ?!?!?! Co to mialo byc?
Ogladalem.
Po pierwsze to nie jest komedia !!! Nie ma tam nic smiesznego. Film ogolnie bardzo, bardzo slaby. Nie polecam. Mozna ogladnac gdy juz zywcem nie ma nic innego. 3/10. Slabiej chyba nie ocenilem nigdy filmu :/ Porazka.

Shrek Trzeci 26. czerwca 2007, 23:15 K9G

Lamusy
Extra. Nikt jeszcze nie ogladal tego filmu a juz ma ponad 30 glosow :/ Co wy oceniacie ludzie? Plakaty?

Hot Fuzz. Ostre psy 14. czerwca 2007, 14:59 K9G

ocb???
Moze by ktos napisal jakis komentarz odnosnie filmu, bo film ma 10 ocen i nic o nim nie wiadomo.
Czyzby po raz kolejny ludzie oceniali trailer i reklamy???

Guzikowcy 31. maja 2007, 23:41 K9G

Najnudniejszy film w historii kina !!!
Jeszcze raz powtorze. To jest tragedia. Film tak beznadziejny, ze z dziewczyna mielismy wyjsc w polowie, ale siedzielismy tylko dlatego, ze chcialismy zobaczyc czy do konca bedzie taki nudny i debilny. I byl :/

Wakacje Jasia Fasoli 21. kwietnia 2007, 1:05 K9G

ZAj.bISTY
Wlasnie wrocilem z kina :) Polecam :) Jasiu zawsze miazdzy :)

Labirynt Fauna 12. kwietnia 2007, 23:53 K9G

średni, przecietny tylko aaania sie nim podnieca.
aaania juz skonczylas? Czy jeszcze chcesz cos napisac?

Labirynt Fauna 11. kwietnia 2007, 15:17 K9G

Odpowiedz
"Jeśli ktoś twierdzi, że film był średni, jest przeze mnie podejrzewany o co najwyżej średni iloraz inteligencji lub defekt w percepcji rzeczywistości"
Chyba kolezanko nie ogladalas dobrego filmu, ze zachwycasz sie i podniecasz tym czyms. Po drugie nie wmawiaj ludziom, ze jezeli sie komus ten film nie podoba, to ma nizszy iloraz inteligencji. Masz inny gust i tego sie trzymaj. Po twojej wypowiedzi ze slownikiem w rece smiem twierdzic, ze niski iloraz inteligencji to masz conajwyzej ty.

Pasja 9. kwietnia 2007, 19:34 K9G

doskonaly !!!
Film pokazuje jak bylo naprawde. Tak bylo strasznie, tak bylo krwawo, tacy ludzie byli agresywni. Tak poprostu bylo. film doskonale pokazuje tamtejsza rzeczywistosc. 10/10 !!!

Rocky Balboa 9. kwietnia 2007, 13:36 K9G

Nudny jak flaki z olejem.
Najgorsza czesc Rocky'iego. 90 % filmu nic sie nie dzieje. Zero akacji, nic, kompletnie nic. Nudny. Walka tez taka prosta, bez tego czegos co bylo w poprzednich czesciach. Prawie caly film to nudy. Polecam ogladac, gdy nie ma juz nic innego :/ 3/10

Labirynt Fauna 9. kwietnia 2007, 13:30 K9G

Średni
Wsumie to nie wiem dla jakiego odbiorcy jest ten film. Dziwny. Nie smieszny, nie straszny, taki wsumie film o niczym. 6/10

Testosteron 31. marca 2007, 13:40 K9G

SUPER !!!
Film dla ludzi ktorzy lubia, ze tak powiem "mocny humor" :) 9/10! Plakalem 2 razy w kinie. Super. Film moze nie podobac sie niektorym kobietom, gdyz jest to film w zasadzie o nich. Pikazuje je w zlym swietle :P Bylem na filmie z moja kobieta i tez plakala ze smiechu :)

300 29. marca 2007, 11:26 K9G

Ocena nie adekwatna
Film mial ponad 100 glosow tylko za trailer. Jakies malolaty ocenialy ten film. Film zasluguje na 6 max na 7 jezeli ktos nie zwaraca uwagi na fabule i klimat. Takie byle co.

Repertuar kin na telefonie

Teraz w kinach

Premiery

12 lipca
5 lipca
28 czerwca

Zapowiedzi

19 lipca
26 lipca
2 sierpnia
» więcej zapowiedzi

Repertuar Kin