|

Wasze hity

  1. Jezioro dzikich gęsi
  2. Carol
  3. Najświętsze serce
  4. Sala samobójców. Hejte...
  5. Na noże
  6. Zwierzogród
  7. Narodziny gwiazdy
  8. Czarownica 2
  9. Boże Ciało
  10. Dżentelmeni
KEI

Tylko mnie kochaj


Repertuar filmu "Tylko mnie kochaj" w Krakowie

Brak repertuaru dla filmu "Tylko mnie kochaj" na dziś.
Wybierz inny dzień z kalendarza powyżej.

Plakat filmu Tylko mnie kochaj

Produkcja: Polska , 2006
Premiera: 20 stycznia 2006

to nowa komedia romantyczna twórców "Nigdy w życiu!": Ryszarda Zatorskiego (scenariusz i reżyseria), Tomasza Dobrowolskiego (zdjęcia) oraz producenta Tadeusza Lampki. Zgranej, filmowej ekipy, która na co dzień produkuje najchętniej oglądane seriale w Polsce: "M jak miłość", "Na dobre i na złe" i "Kryminalnych" .

TYLKO MNIE KOCHAJ - TO HISTORIA O TYM, ŻE DLA PRAWDZIWEJ MIŁOŚCI WARTO RYZYKOWAĆ - NAWET BARDZO WIELE.

Bohaterem filmu jest młody, przystojny architekt Michał. Na jego drodze pojawiają się nagle aż trzy kobiety: Agata, Julia oraz kilkuletnia Michalina. Od przybytku - podobno - głowa nie boli, ale... Piękne panie - każda z osobna - skutecznie wywracają spokojne, poukładane życie Michała do góry nogami!
Jako filmowy Michał, Maciej Zakościelny - niczym legendarny Parys - będzie musiał wybrać tą najpiękniejszą, najbardziej kuszącą, wymarzoną... Po prostu: Kobietę Swojego Życia. Tą, której głęboko spojrzy w oczy i szepnie: "Tylko mnie kochaj...". Kogo wybierze? Delikatną Julię (Agnieszka Grochowska) czy pełną temperamentu Agatę (Agnieszka Dygant)? Odpowiedź już 20 stycznia - wtedy "Tylko mnie kochaj" ma trafić do kin.
- Komedia romantyczna to gatunek filmu, który jest mi najbliższy. Dlatego podjąłem się reżyserii "Nigdy w życiu" i dlatego teraz przedstawiam "Tylko mnie kochaj" - również komedię romantyczną - mówi reżyser Ryszard Zatorski. - W komedii romantycznej bardzo ważnym elementem jest umiejętność wyczuwania tęsknot i marzeń każdego z nas. Mam nadzieję, że i tym razem uda mi się stworzyć filmowy świat, który zauroczy widzów.



Średnia ocena: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
Oceniono 3175 razy. | Oceń film

Wasze opinie

pati 11. października 2008, 15:28

super jest ten film normalnie ciągle mogę go oglądać!!!!!!!!!!!!

leonsjo_romantico 24. listopada 2007, 19:13

CoO0LLLlll FIlmioCH
MI sie bardzi podobal ten film ......:);):)

dlugo takiego nie widzialem w polskiej wersji.....:P:D:)

znakomicie dopasowane role i wogule super......:):D

jestem pelen podziwu....:):P

Jagoda 17. listopada 2007, 3:07

Bardzo fajny
Film bardzo fajny juz dawno takiego dobrego polskiego filmu nie ogladalem bardzo fajny a najlepsza w tym filmie byla Michalina :-)

Natap 26. stycznia 2007, 11:31

:)
Film Tylko mnie kochaj jest najfajniejszym filmem jaki oglądałam i oglądam go prawie codziennie jest super (i aktorzy też) (szczegulnie jeden ;> Maciuś). Pozdro. pa

kasica 30. października 2006, 20:35

boski
ten film jest po prostu zajefajny, boski i szkoda czasu żeby dalej wymieniac. po prostu trzeba to zobaczyc, kto widział ten wie, kto nie widział to duzo stracił...............

kamila 21. października 2006, 11:34

superancko
ten film jest zajefajny ogladalam go jusz chyba ze 100 razy i jeszcze mi sie nie znudzil

cllaudek 31. sierpnia 2006, 15:01

Zajefajny
Film super, aktor równiez hehe.

Golcia 25. sierpnia 2006, 18:27

polecam:))
zajefajny film:)) najlepsza komedia romantyczna jaka ogladalam:) polecam!!

CICHA WIELBICIELKA MACKA I FILMU;):):):) 2. czerwca 2006, 16:08

TO SIE NAZYWA MILOSC O KTOREJ MOZNA SOBIE TYLKO POMAZYC=)=)=)=)=)=)=)
TO JEST ZAj.bISTY FILM NAJLEPSZY JAKI MOGLAM KIEDYKOLWIEK OGLADSAC BYLAM NA NIM JUZ DWA RAZY W KINIE I TAK MI SIE NIE ZNUDZILA TO DLATEGO ZE GRA TAM MACIEJ ZAKOSCIELNY!!!!!!!!!!!!!! ON JEST POPROSTU BOSKI WIEC TRUDNO SIE DZIWIC ZE FILM TAK AMOMACIEK POZDRAWIAM CIE I MAM NADZIEJ ZE POZNAM CIE KIDYS OSOBISCIE BUIZKI!!!!!!!

kola 5. maja 2006, 13:16

typowa polska komedia romantyczna
z trywialną fabułą, ogląda się dla wrażeń czysto estetycznych (Zakościelny);)

pusia 29. kwietnia 2006, 18:17

Obleci

Jak na Polske to film obleci, ale patrzac z perspektywy obcokrjowców- daremy tak jak wszystko w Polsce hiiiiiiii

GREG 26. kwietnia 2006, 18:35

ten film jest zaj.bisty
aktorzy zaj.biście odegrali swoją role warto go oglądac nawet kilka razy bo ten film sie nie znudzi.

Anecia 25. kwietnia 2006, 13:51

Super
Siemka
Super super i jeszcze raz super
Bardzo mi sie podoba film"tylko mnie kochaj" moim zdaniem najlepiej zagrali: Michalinka, Michał.
Pozdrawiam :*:*:*:**:**:*:*:*:*:*::**

Morderca 19. kwietnia 2006, 20:28

Kitty_13
Ten film jest poprostu zaj.bisty i wyj.bany w kosmos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!

Jowisia99 16. kwietnia 2006, 13:03

Supcio
Ten film jest po prostu supcio. Aktorzy są supcio. Wszystko jest supcio. To najlepszy film w Polsce!!!!!!!!!!!!!! Dziękujemy!!!!!!@@@#$#%^&* p>

kluska 14. kwietnia 2006, 23:14

hm....
ogladalam ten film do konca tylko dlatego zeby popatrzec na Macieja Zakoscielnego i te dziewczynke ktora dobrze zagrala swoa role. Film hm..szalu nie zrobil

ufk 14. kwietnia 2006, 20:28

średniak
Jakis taki nijaki...kmpletnie nierzeczyisty.Juz w polowie mozna bylo sie domyslec co jest grane...
Taka bajka dla doroslych...;P

fortunate-fool 12. kwietnia 2006, 11:37

Nie jestem entuzjastką...
... 'komedii romantycznych', choć uważam, że nie raz dają szansę odprężyć się człowiekowi i popatrzeć na życie optymistyczniej. ALE 'Tylko mnie kochaj' pod tym względem nawet zawiodło. Pomijam fakt(y): że fabuła jest banalna (po 10 min już wiadomo jak się zakończy), że dialogi z założenia śmieszne wzbudzały tylko irytację,realność obrazu (które siedmioletnie dziecko ubiera się u Dolce & Gabanna?!)...
Plusem filmu jest soundtrack, z resztą składający się z samych hitów.
Reasumując: nie poszłabym na to drugi raz. Podłamują mnie statystyki pokazujące z jak wielkim entuzjazmem spotkała się ta produkcja...

natus 10. kwietnia 2006, 21:29

extra
Fil był po prostu zaj.bisty!!!Nic dodać nic ujać, wspaniali aktorzy, extra muzyka, super pokazane watki miłosne no i jeszcze mozna tak sie smiać, że nie potrafie tego opisać to trzeba zobaczyć a jak ktos mówi ze film byl nudny to jest w wielkim bledzie

Blondi 7. kwietnia 2006, 11:32

Milość to wszytko
Uważam że film pt. TYLKO MNIE KOCHAJ jest bardzo pociągający. Ukazano w nim historią miłości z przed lat. Udowodniono że miłośc nie zna granic i jesteśmy dla niej zrobić wszystko. Aby połączyć się z drugą połówką jabla gotowi jesteśmy zrobić wszystko.

Poprzednia 1 3 4 5 6 7 8 9 ... 16 17

Dodaj nowy komentarz Tylko mnie kochaj

Twoja opinia o filmie:

Repertuar kin na telefonie

Teraz w kinach

Premiery

14 sierpnia
7 sierpnia
31 lipca

Zapowiedzi

Repertuar Kin